niedziela, 14 listopada 2010

Karneciki prezentowe

W ostatnich dniach w wolnych chwilach wydłubałam kilka karnecików prezentowych.












Przygotowałam też już do wysłania prezent w Wymiance Aniołowej i w przyszłym tygodniu wyruszy do adresatki. Nie wiem czy mogę już pokazać fotki więc jeszcze się z tym wstrzymam, bo wysłałam je dopiero do organizatorki wymianki i czekam na odpowiedź czy prezentacje na blogach mają odbyć się dopiero jak wszystkie prezenty dotrą do adresatek. Kończę też już prezent do forumowej Wymianki Mikołajkowej. Tu też fotek jeszcze nie mogę pokazać ;-) Spakowałam także już a w sumie dopiero ;-) prezenty z mojego urodzinowego Candy. Tak więc moja wizyta na poczcie w tym tygodniu będzie hurtowa, bo mam jeszcze inne paki do wysłania ;-)

Pogoda dziś w Warszawie przepiękna więc zmykam na popołuniowy spacer.

4 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...