wtorek, 30 listopada 2010

Myszka Miki - wyzwanie Craft Imaginarium

Na blogu Aleksandry przeczytałam o listopadowym wyzwaniu w Craft Imaginarium "Listopad na rolkach" i postanowiłam zgłosić się do niego, bo to mnie w końcu zmobilizowało do zrobienia już dawno planowanych użytków z rolek od papieru toaletowego. W planach miałam zrobić coś innego ale oczywiście nie starczyło mi czasu i w ostatnim dniu listopada zrobiłam coś co nie zabrało dużo czasu ale ucieszyło moją córcię, która uwielbia myszkę Miki. Myszka Miki trzyma w łapkach śnieżynki więc w ten sposób nawiązuje do tego co mamy za oknem ;-)


P.S. 
Nie za bardzo wiem jak się zgłasza prace do wyzwań w Imaginarium, wysłałam maila z fotką i napisałam ten post, nie wiem czy to wystarczy, jakby ktoś wiedział, to poproszę o info ;-)

2 komentarze :

  1. Ha, trafiłam, dziękuję jeszcze raz za dorzucenie kolejnej kapki kreatywnego wykorzystania rolek do naszego wyzwania:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...