niedziela, 14 listopada 2010

Wygrałam Candy u Barbarelli

Chwalę się a co ;-) bo cieszę się bardzo :-) Właśnie weszłam na bloga Barbarelli i przy okazji trafiłam na posta z wynikami Candy i cóż ukazało się moim oczom?


Trzy razy wracałam, żeby sprawdzić czy o mnie chodzi ;-) Bardzo, bardzo się cieszę, bo do wygrania były cukierasy, które ostatnio często są u mnie na warsztacie, czyli scrapbookingowe przydasie. Oto co było do zgarnięcia:



Uznałam to za urodzinowy prezent, bo komentarz pod cukierasowym postem zostawiłam dokładnie w dniu swoich urodzin :-D
Z niecierpliwością będę wyczekiwała listonosza ;-)
Tym optymistycznym akcentem życzę Wam wszystkim miłego wieczoru.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...