niedziela, 7 listopada 2010

Wyniki Candy + dwa słówka

Bardzo dziękuję wszystkich osóbkom, które zapisały się na moje urodzinowe candy- dziękuję zarówno za życzenia (to pierwsze tak długo obchodzone urodziny w moim życiu ;-) ) jak i za możliwość odwiedzenia i poznania tylu nowych miejsc, do których z pewnością jeszcze nie raz powrócę.

A teraz by formalności stało się zadość parę słów o losowaniu. W roli (nie)sierotki (nie)Marysi wystąpiła moja córcia Alicja. Niestety fotorelcji brak z powodu rozładowanej baterii w aparacie. Losowanie było dwuetapowe. W pierwszym etapie udział wzięły losy z wypisanymi nickami lub mailami wszystkich osób biorących udział w candy a w drugim etapie losy osób, które prawidłowo odpowiedziały na cukierasowe pytanie. Prawidłowa odpowiedź brzmi 32 :-)

W pierszym etapie Ala wylosowała:

Kathinnę


która otrzyma paczuszkę z pierdółkami biżutkowymi. Postanowiłam dorzucić troszkę drobiutkich koralików, bo widziałam, że głównie takich używa tworząc swoje misterne dzieła, mam nadzieję, że się przydadzą. Kathinno proszę o kontakt novinka78@gmail.com.


W drugim losowaniu szczęście uśmiechnęło się do:

sympatycznej Pani przedszkolanki

Aleksandry Nut


dla której przygotuję niespodziankę i niech to będzie prawdziwa niespodzianka, do momentu kiedy Ola nie da znać, że prezent do niej dotarł nie będę zdradzała co nim jest ;-) Do Ciebie namiary mam więc czekaj na cukieraski ;-)
(powyższa fotka pochodzi z netu, nie jest to pudłko przygotowane przeze mnie)

Gratuluję wygranych cukierasków, jeszcze raz dziękuję Wszystkim za udział i zapraszam do zaglądania na mojego bloga i wpisywania komentarzy pod postami, bo to pozwala mi się rozwijać, motywuje do tworzenia no i w smutkowych chwilach pomaga podnieść się na duchu. Postanowiłam, że wśród wiernych oglądaczy i komentatorów co jakiś czas rozlosuję jakiś własnoręcznie zrobiony drobiazg, bo daje mi to ogromną radość a taka niespodziewana niespodzianeczka mama nadzieję, że uraduje i Was :-)

* * *

I jeszcze tytułowe dwa słowa- właśnie kończę prezenty wymiankowe. Jeden na wymiankę Mikołajkową z forum Szyjemy po godzinach a drugi na wymiankę Aniołkową u Agi. Fotki oczywiście w swoim czasie, tzn regulaminy zabaw jeszcze na to nie pozwalają.
W wolnych chwilach, których ostatnio niestety mam mało powstają kartki Świąteczne i nie tylko. Postaram się jak najszybciej obrobić z obecnymi czasochłonnymi obowiązkami i zacząć wreszcie trochę pisać w temacie Akcji Święta. Pofrunęła w tygodniu paczuszka dla Maknety na Bal Charytatywny, niestety fotki całości nie zdążyłam zrobić ale zdradzę, że znalały się tam Świąteczne kartki, kolczyki i broszki, wszystkie te rzeczy były prezentowane na blogu, mam nadzieję, że spodobają się komuś i dzięki temu kolejne przysłowiowe złotówki wzmocnią budżet Balu.



4 komentarze :

  1. Niezmiernie się cieszę wczoraj wygrałam candy u Hani dziś tutaj, nigdy mi szczęście nie dopisywało a tu taka niespodzianka, może to na zbliżające się imieniny? Nie wiem, nie wnikam w to, strasznie się cieszę i dziękuję!
    No i poprzednie kartki rewelacyjne, a już bałwankowa prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Fantastycznie! Uszczęśliwiłaś mnie bardzo - to moje pierwsze wygrane candy i jest mi szalenie miło:))
    Ciekawa jestem co wspaniałego wymyśliłaś:)
    Wygladam już Pana Listonosza:)
    Cieplutkie pozdrowienia slę dla Ciebie i Ali!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanym, a Tobie dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanym, Również dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...