środa, 19 stycznia 2011

O rany!

Jakiś czas temu w Diabelskim Młynie ogłoszono poszukiwanie nowych projektantów. Zgłosiłam się i ja. Kompletnie nie łudziłam się, że Dziewczyny będą mnie brały pod uwagę, było tyle chętnych utalentowanych osóbek chcących zasilić diabelskie szeregi. Jakież było dziś rano moje zdziwienie gdy odebrałam pocztę (notabene mail przyszedł wczoraj ale wieczorem odpuściłam sobie posiadówkę w necie, choć coś mnie ciągnęło ;) ) Łaaaa, chcą mnie :) Dziś na blogu Diabelskiego Młyna ogłoszono oficjalne wyniki naboru do DT. Razem z Tulipanką oraz Agnieszką Be dołączamy do Diabelskiego Design Team'u. Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że nie dam plamy i mnie za szybko nie zwolnią ;) Proszę, trzymajcie za mnie kciukasy!!! :)



8 komentarzy :

  1. Kciukasy są, tylko po co? Na pewno Cie nie zwolnią :)
    GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :) na pewno z Twoim talentem sobie poradzisz
    Twoja - była moją pierwszą wymianką, ale już wiem że nie ostatnią, zdjęcia na jej temat u mnie w dzisiejszym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że mam wreszcie "krajankę" w DT :)
    Witam Cię bardzo serdecznie i już się cieszę na wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne gratulacje :) i nie ma co się dziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BRAWO --gratuluje , zazdroszczę ale się nie zdziwiłam :-)))) cudny ten kursik o prasowaniu serwetek - super od razu wypróbowałam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Wcale się nie dziwię, tryskasz pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymamy :) Pozdrawiam, Ewa M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...