niedziela, 19 czerwca 2011

I po zlocie

Wczoraj byłam na moim pierwszym zlocie scrapbookingowym. Było sympatycznie a ponieważ starałam się oszczędzić nieco mój portfel po ostatnim Big Shotowym zakupie, to chciałam jak najbardziej nacieszyć oczy wszystkimi cudami, które zjechały na zlot :) Strasznie się cieszę, że poznałam na żywo kilka osób z craftowego świata i liczę na kolejne spotkania na żywo- szkoda tylko, że dzieli nas tyle km ale cóż to, damy radę ;)
Na zlot przygotowałam pudełko na wymiankę i kartkę dla blogowego szpiega ze scrap.com.pl.

Mam nadzieję, że chociaż w części pudełeczko podobało się osobie, która je wylosowała.



Róża pokryta Cracle accents ze scrap.com.pl
Róża i listki pokryte Glossy accents ze scrap.com.pl
Cieniowanie brzegów tusz Latarnia Morska ze scrap.com.pl


Dziurkacz MS Doli Lace ze scrap.com.pl

Ja wylosowałam bardzo ładne pudełko z bardzo fajną zawartością ale niestety osoba, która je zrobiła nie podpisała się i nie mogę podziękować :( Osóbko, która zrobiłaś pudełko z napisem SKRAP BOX proszona o kontakt :)

A to niekończąca się urodzinowa kartka dla blogowego szpiega ze scrap.com.pl





Niektóre elementy pokryte Glossy Accents ze scrap.com.pl

I jeszcze moja neverending card w wersji ruchomej ;)


Pozdrawiam ciepło i zmykam walczyć z moją alergią, która skutecznie utrudnia mi patrzenie na świat.

1 komentarz :

  1. ale cudo!!!normalnie zamurowało mnie! szczena na podłodze! ja chce też się tego nauczyć! chce! chce! nauczysz mnie??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...