piątek, 24 czerwca 2011

Pozlotowo

Z minionym warszawskim zlotem mam bardzo miłe wspomnienia a jednym z nim jest cudowny albumik, który dostałam od kochanej Rydii. Byłam i jestem baaardzo wzruszona, bo to taki tylko mój, tylko dla mnie, tylko ze mną podarek :) A niech tam, może uznacie, że mam narcystyczne zapędy ale to strasznie miło dostać coś "made special for you" :) Agatko, jeszcze raz pięknie dziękuję :* 







A będąc w temacie pozlotowym pokażę jeszcze dwa digi scrapy z ekipą Kreatywnego Pola:



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

4 komentarze :

  1. Cieszę się bardzo że albumik się podoba!
    Digi scrapy świetne ,ale to już wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. albumiku zazdraszczam ((((( i przestańcie już gadać o tym zlocie bo sie popłakam @!!!!! Łosik ten pierwszy baaaardzo mi się podoba zdecydowanie w moich kolorach mmmmrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja przez chwilę myślałam,że mój był pierwszy...
    Piękny jest jak jego bohaterka! kiedyś tez się nauczę tak ładnie... Podsumowując to i tak ja najbardziej na świecie i najmocniej- Ty wiesz co...;) No i może uda się być na zbliżającym się zlocie..kto wie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...