piątek, 15 lipca 2011

Stemplowa kartka

Potrzebowałam zrobić kartkę, chciałam użyć pięknej hortensji, którą przystemplowałam sobie kiedyś u Katharynki ale kompletnie nie miałam dziś weny i koncepcji, no i nie zabrałam ze sobą na wakacje zbyt wielu scrapierdółek.  Nie mogłam odmówić sobie użycia moich ukochanych stempli Butterfly Garden, które posłużyły mi za tło a ponieważ sama hortensja znikła mi trochę w całości więc postanowiłam pokolorować ją a w tym celu przyszła mi z pomocą moja córcia użyczając kredek bambino ;) Środeczki kwiatków, motyl oraz klatka pokryte Glossy. Wyszło tak:



Stemple Butterfly Garden z Craf4You
Tusz Distress Ink z Craft4You
Glossy Accent ze Scrap.com.pl
Stempel Moc życzeń z Lemonade

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wpisy pod poprzednimi notkami. Zmykam na spacer póki deszcz nas nie przegoni ;)


6 komentarzy :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...