piątek, 18 listopada 2011

Barwniki spożywcze

Kolejna kuchenna inspiracja dzięki Craftypantkom :) Tym razem użyłam barwników spożywczych do zabarwienia papieru. Na pierwszy ogień poszedł kolor zielony i brązowo-pomarańczowy. Barwniki te mam w postaci proszku, który rozpuściłam w wodzie i za pomocą małych atomizerów popsikałam karton wizytówkowy, później przetarłam całość papierowym ręcznikiem. Wyszły jesienne kolorki a jak jesień, to liście. Pod papierem ułożyłam dwa liście przyniesione ze spaceru i całość przetarłam po wierzchu papierowym pilnikiem. Wyszło tak:


Drugim razem część barwników użyłam rozpuszczonych w wodzie a część w formie proszku. Kolory: zielony, pomarańczowobrązowy, fiolet i niebieski. Tym razem wyszło tak:


To były takie eksperymenty na szybko, myślę, że gdy się nad tym popracuje, to można uzyskać fajne efekty.

Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)

3 komentarze :

  1. Twoja pomysłowość jak widzę nie ma końca, a efekty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zaczynam z zapartym tchem czekać na Twoje nowe eksperymenty :D Żałuję, że nie mam barwników spożywczych...

    OdpowiedzUsuń
  3. czy barwniki spożywcze to te do barwienia jajek na wielkanoc??? Bo wszędzie szukam i kupić nie mogę :(((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...