czwartek, 12 lipca 2012

Wróciłam

Moim pierwszym DT było DT Diabelskiego Młyna, tak się złożyło, że nie zabawiłam tam długo ale, pomimo przesądów, że dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi ponownie dołączyłam do diabelsko utalentowanej i kreatywnej załogi DM :)



Dziś nadrabiam zaległości związane z aktualnymi wyzwaniami jakie obecnie trwają na blogu DM.

Pierwsze wyzwanie jest kolorystyczne. Paleta barw zaproponowana przez Anniko, to:


A to inspiracyjne zdjęcie:


No i wreszcie moja praca do tego wyzwania:


Szczegóły wyzwania kolorystycznego znajdują się TU

Drugie wyzwanie jest autorstwa Tulipanki, która proponuje lift ślicznej ramki wykonanej przez Rudlis.



To oryginał:



I mój lift:



Szczegóły liftowego wyzwania TU

Zapraszam do odwiedzenia Diabelskiego Młyna i dziękuję, że tu zaglądacie :)
Pozdrawiam wakacyjnie.






2 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...