piątek, 31 sierpnia 2012

Summer reading is cool ;)

Przygotowałyśmy z Alicją dla portalu Qlturka kursik jak wykonać lodową zakładkę. Kursik do zobaczenia TU. Z początku tylko Ala miała zrobić swoje zakładki ale ja również nie mogłam się oprzeć pokusie by do swoich wakacyjnych lektur nie poczynić sobie takowego smakołyka ;) 

Pomysł nie jest w 100% mój, widziałam gdzieś kiedyś w sieci tego typu lody ale przypomniał mi się dopiero podczas tegorocznego lata gdy zgromadziłyśmy z Alą niezliczoną ilość polodowych patyczków ;)

To moja zakładka:



Zakładkę zgłaszam przy okazji do wyzwania scrapki.pl.

A dwie pozostałe, kolorowe, to dzieło Alutki :)



Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)



4 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...